ارتباط با مشتریان



 

Vahid, [26.03.23 18:59]
با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت همراهان سفال سرای صدرا
امسال هم با همراهی شما عزیزان،سفالسرای صدرا با ثبت اولین سفارش با شماره فاکتور ۲۲۱۰ در مورخه ۳ فروردین ۱۴۰۱ به نام خانم جعفری از شهر ماهشهر شروع به کار کرد و آخرین سفارش نیزبه شماره فاکتور ۳۳۰۷ در مورخه ۲۸ اسفند به نام خانم حیرانی از قوچان از طریق سایت به ثبت رسید.در طی سال گذشته با ثبت بیش از ۳۰۰ فاکتور فروش حضوری توانستیم به صورت مجموع ۱۳۹۷ فاکتور و بیش از ۱۲هزار  بسته پستی به تمام نقاط کشور ارسال نماییم و باافزایش تجربه پرسنل فروش و بسته بندی سعی بر آن داشتیم که با کاهش نقطه ضعف های خود  نسبت به سالهای گذشته خدمت رسانی به مشتریان را بهبود ببخشیم و تنوع محصولات خود را به بیش از ۶۰۰ مورد برسانیم.
در این سال ضریب شکستگی یا کسری در بسته های مشتریان به صورت چشم گیر کاهش یافت تنها سه مورد برگشت بار از ساری و چالوس و تهران داشتیم که از کیفیت محصولات ناراضی بودند.
خوشبختانه امسال توانستیم تعداد نمایندگی های فروش را از ۳ نمایندگی به ۶ نمایندگی در شهر های آزادشهر،اشنویه،تهران،بروجرد،کرمانشاه و بهبهان افزایش دهیم.ولی به علت عدم رفتار حرفه ای نمایندگی کرج،نمایندگی ایشان ملغی گردید.
هر چند امسال با تورم شدید اقتصادی مواجهه بودیم و استقبال از صنایع دستی رو به کاهش بود ولی الحمد الله هنرمندان در این عرصه ناامید نشدند و توانستند چشم های زیادی از هموطنان را به هنر زیبای خود خیره کنند. 
قابل ذکر است‌‌
۱. با توجه به تقید و پایبندی این مجموعه به پرداخت هزینه محصولاتی که در زمان حمل و نقل شکسته می شوند ،اگر  به هر علتی ما نتوانستیم هزینه های آنان را پرداخت کنیم خواهشمند است برای اینکه ما مدیون شما نمانیم حداکثر تا ۱۳ فروردین لیست شکسته ها را برای پرداخت ارسال نمایید .
 ۲.باتوجه به اینکه سایت ما هوشمند نیست و بر اساس تخمین ،تعداد کارتن ها را محاسبه می کند در صورتی که تعداد بسته ارسالی کمتر از تعداد بسته ثبت شده در فاکتور در سایت بوده است تعداد آنرا ارسال نماید تا مبلغ اضافه پرداختی عودت داده شود.
۳.  با توجه به اینکه ترد و شکننده بودن سفال و سنگینی آن بزرگترین چالش و مشکل برای ارسال این محصول است،  ما سعی می‌کنیم به بهترین نحو بسته بندی کنیم اما اگر قرار باشد از فوم و یا پلاستیک حبادار استفاده کنیم حجم بسته بندی چندین برابر خواهد شد که این به نوبه خود علاوه بر افزایش هزینه بسته بندی هزینه حمل و نقل را نیز تا سه برابر افزایش خواهد داد.که باعث عدم اقتصادی بودن خرید به صورت اینترنتی می شود که مجموعه ما برای حل این مشکل با تضمین ارسال  بار و بازگشت وجهه هزینه شکستگی و یا لب پر شده را به عهده گرفته است.
در پایان از تمام مشتریانی که در زمان اوج فروش در ایام پایانی سال نتوانستیم به نحو مطلوب خدمت رسانی کنیم حلالیت می طلبیم. و امید واریم بتوانیم در آینده جبران مافات نماییم.
 ما همچنان منتظر انتقادات و  نظرات سازنده  شما برای بهبود خدمات خود هستیم.
مارا از نظرات خود محروم نکنید.
باتشکر مدیریت سفال سرای صدرا